За результатами оприлюднення НБУ інформації про застосування заходів впливу у сфері порушення фінмоніторингу в червні 2022 р. до ConcordBank повідомляємо таке.
За результатами перевірки Національний банк України звернув увагу на діяльність та фінансові операції клієнтів банку – фінансових установ та їхніх партнерів, які у свою чергу також є суб'єктами первинного фінансового моніторингу, підпорядковуються та перевіряються безпосередньо Національним банком України, питому вагу фінансових операцій яких становлять перекази фізичних осіб, сплата послуг та товарів в Інтернеті, у тому числі оплата комунальних послуг, поповнення мобільних телефонів, оплата ігор в Інтернеті, доступу до мережі Інтернет тощо.
Стосовно заходів впливу НБУ щодо фінансового моніторингу ConcordBank зазначає, що деякі із зазначених порушень мають місце та буде вжито всіх необхідних заходів для уникнення подібного в майбутньому. Зокрема банком вже враховані рекомендації щодо внесення змін до внутрішніх положень банку з питань фінансового моніторингу, зокрема які стосуються автоматизації окремих процесів вивчення діяльності клієнтів і пов’язані з організацією внутрішньобанківської системи та проведенням первинного фінансового моніторингу.
Банком використовуються світові best practice у банківській діяльності з метою мінімізації ризиків та на постійні основі здійснювалось та здійснюється комплексне оцінювання та переоцінювання ризиків з питань фінансового моніторингу банку та роботи платіжних систем. Зараз на замовлення банку проводиться аудит діяльності відомою міжнародною компанією, яка надасть свій неупереджений висновок, у тому числі щодо встановлених, з погляду Національного банку, порушень і недоліків в діяльності та внутрішніх процедурах банку.
Водночас деякі із заявлених порушень потребують додаткового з’ясування. ConcordBank залишає за собою право відстоювати свою позицію в суді.
Банк наголошує, що в поточних умовах є особливо важливим забезпечення верховенства права заради збереження та розвитку бізнесу.
ConcordBank протягом усього часу своєї роботи неухильно дотримується законодавства та вимог регулятора. В умовах воєнного часу банк залишається стійким, виконує нормативи НБУ, не має жодних обмежень своєї діяльності та продовжує виконувати всі зобов’язання перед клієнтами, партнерами та співробітниками в повному обсязі.
Навіть у таких умовах банк забезпечує безперебійне обслуговування клієнтів не тільки в офлайні, але й у діджитал-каналах; зберігає та створює нові робочі місця для співробітників, а також надає їм необхідну підтримку, якщо вони або їхні родичі знаходяться в ЗСУ.
Як складова екосистеми Concord Fintech Solutions (до якої також входить Біржа Благодійності «ДоброДій») банк бере активну фінансову участь у підтримці ЗСУ та гуманітарних і благодійних проєктах. Загалом сума підтримки цих проєктів із початку війни становить понад 50 млн грн.