Укр
  • БІЗНЕСУ
  • ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
  • ПРО БАНК
  • ВІДДІЛЕННЯ та БАНКОМАТИ
  • ПАРТНЕРАМ
  • Private Banking
  • Цифрові проєкти

АТ «АКБ «Конкорд» неухильно дотримується вимог українського та міжнародного законодавства, корпоративних правил, професійних стандартів і процедур, оскільки високо цінує власну репутацію надійного та стабільного банку.

АТ «АКБ «Конкорд» пропонує особам, що мають запитання, ознайомитися з Порядком розгляду звернень при наданні банківських та інших фінансових послуг за посиланням.

Подання звернень до АТ «АКБ «Конкорд» не позбавляє клієнта права на звернення до суду по захист своїх прав та інтересів відповідно до законодавства України. У разі незгоди з результатами розгляду звернення Ви вправі звернутися до Національного банку України, і / або до суду, і / або до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

Для звернення до АТ «АКБ «Конкорд» просимо Вас заповнити форму нижче.

Після цього на Вашу електронну адресу буде надіслано номер звернення, що буде надано автоматично.

За цим номером Ви будь-яким зручним для вас способом можете уточнити інформацію щодо статусу Вашого звернення і / або результату розв'язання питання. Для цього Вам потрібно звернутися в будь-яке відділення АТ «АКБ «Конкорд» або до Call-центру банку та назвати номер вашого звернення.

Результат вирішення вашого звернення буде направлено Вам на поштову адресу, електронну адресу, в SMS за номером телефону або у Viber (засіб, що Ви виберете у формі заявки).

Ви також вправі звернутися на особистий прийом до посадової особи АТ «АКБ «Конкорд», у цьому разі Вам необхідно:

1. Вибрати зручний для Вас час відповідно до графіка особистого прийому клієнтів посадовими особами банку.

2. Звернутися до Call-центру банку для здійснення запису на особистий прийом.

У разі виникнення необхідності подати письмове звернення Вам необхідно заповнити бланк і звернутися в будь-яке зручне для Вас відділення банку або надіслати письмове звернення засобами поштового зв'язку на адресу:

АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО«АКЦІОНЕРНИЙ КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «КОНКОРД»

49000, м. Дніпро, пл. Троїцька, 2.

Просимо Вас звернути увагу, що максимальний строк реагування на запит - до 24 годин (виставлення першого статусу) і строк розв'язання питання - до 30 робочих днів.

Ми цінуємо думку кожного з Вас!

Дякуємо, що Ви разом з АТ «АКБ «КОНКОРД»!

Форма зворотнього зв'язку

Залиште Ваше повідомлення і ми відповімо на нього найближчим часом.

Вкажіть, будь ласка, яким чином Вам буде зручно отримувати результат вирішення питання:

Прикріпити файл
(максимальний розмір до 5 MB)

Статус звернення Ви можете дізнатися нижче у будь-якому із зручних для Вас чатів