Укр
  • БІЗНЕСУ
  • ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
  • ПРО БАНК
  • ВІДДІЛЕННЯ та БАНКОМАТИ
  • ПАРТНЕРАМ
  • Private Banking
  • Цифрові проєкти

ConcordBank — це недержавний банк, який змінює класичний підхід до надання банківських послуг. Це зручність у запуску онлайн-платежів, це технологічність на рівні дрібних завдань, це готовність до трансформацій, яких вимагає сучасний користувач.

Та звісно, будь-які технології створюються людьми: їхня вмотивованість робить бізнес стійкішим.

Ми цінуємо в людях амбітність і проактивність. Це і є рушійною силою для вдосконалення роботи і, як результат, впровадження технологій, якими користується світ.  

Наша мета — формувати команди, де комфортно пропонувати ідеї й ставити запитання, коли не все зрозуміло. Ми про прозору взаємодію між колегами всіх рівнів та про звичайну людяність.

Нам потрібні найкращі, тому ми створюємо умови для розвитку. І це не просто слова: ти вільний залучатися до виконання тих завдань, які відповідають твоїм талантам і навичкам. 

Ми не корпорація, ми родина, де помічають і поважають кожного.

Аби приєднатися до нас, проскануй QR-код для переходу в чат-бот з вакансіями.

Або переходь за цим посиланням.

Відкриті вакансії

 

 


Посада: Менеджер з продажів роздрібного бізнесу

Розташування: м. Київ, вулиця Ярославів Вал, 17Б

Завдання:

  • Обслуговування фізичних осіб, відкриття поточних, карткових і депозитних рахунків.
  • Залучення клієнтів: робота з наявною клієнтською базою, презентація та продаж всіх банківських продуктів для фізичних осіб, а саме: кредитних карток, дебетових карток, депозитів тощо.
  • Формування та здача юридичних справ тощо.

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи з фізичними особами.
  • Стаж роботи в банківській системі (бажано) від 1 року на аналогічній посаді.
  • Освіта – вища (бакалавр, магістр, фахівець).
  • Досвідчений користувач ПК.
  • Знання чинного законодавства України, що регулює відносини в сфері банківської діяльності.
  • Відповідальність, уважність.

 

 


Посада: Заступник начальника відділу операційних ризиків

Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2

Завдання:

  • Розрахунок кредитного ризику згідно з вимогами ППНБУ № 351 за портфелем активних операцій нашого банку

Очікування від кандидата:

  • Бажано досвід роботи за напрямами: кредитне адміністрування, ризик-менеджмент від 1 року.
  • Бажано досвід супроводження кредитних операцій, розрахунку кредитного ризику за активними операціями.
  • Високий рівень обізнаності щодо нормативних актів НБУ з регулювання банківської діяльності, зокрема кредитних операцій

 

 


Посада: Головний фахівець МПС

Розташування: м. Дніпро / м. Київ

Завдання:

  • Встановлення технічних завдань щодо автоматизації операційних процесів у МПС CordPay. 
  • Створення та налагодження облікових моделей для різних продуктів МПС CordPay. 
  • Аналіз впроваджених операційних процесів МПС CordPay, перевірка коректності та надання пропозиції щодо їхньої оптимізації. 
  • Формування статистичної звітності НБУ, перевірка її коректності, встановлення завдань щодо автоматизації її формування під час впровадження нових продуктів МПС та / або змінах нормативних актів.
  • Складання управлінської звітності МПС.
  • Розрахунок стратегічних показників МПС / бюджету МПС, аналіз їх виконання.
  • Створення внутрішніх нормативних документів у частині розрахунків і бізнес-процесів МПС CordPay

Очікування від кандидата:

  • Знання принципів роботи платіжних систем, операційних процесів платіжних систем.
  • Знання у сфері бухгалтерського обліку в банках України, принципу клірингових розрахунків, досвід роботи в створенні облікових моделей.
  • Знання принципів формування статистичної звітності НБУ. 
  • Знання законодавчо-нормативної бази стосовно роботи платіжних систем.
  • Аналітичний склад розуму, уміння оперувати цифрами, швидке навчання

 

 


Посада: Фахівець відділу підтримки користувачів і моніторингу

Розташування: м. Львів, вул. Стрийська, 12

Завдання:

  • Підтримка наявних користувачів та облаштовувати нові робочі місця користувачів.
  • Встановлення та налаштування ОС (WINDOWS, LINUX).
  • Встановлення та налаштування додаткового програмного забезпечення.
  • Дрібний ремонт ПК та ноутбуків.
  • Консультація користувачів з технічних питань (сапорт).
  • Моніторинг працездатності мережі.
  • Розгортання технічних систем безпеки та ПЗ.
  • Проводити роботи зі встановлення та налаштування ПК, операційних систем, стандартного ПЗ і периферійної техніки.

Додатково: Можливі відрядження

Очікування від кандидата:

  • Розуміння принципів роботи ПК і мережевого обладнання.
  • Бажано: досвід на аналогічній посаді. Готові розглянути студентів з базовими знаннями.
  • Працьовитість, готовність розвиватись і працювати на результат

 

 


Посада: Правовий методолог

Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2

Завдання:

  • Моніторинг чинного законодавства.
  • Моніторинг судової практики.
  • Подання зауважень до проєктів законопроєктів.
  • Робота з внутрішніми нормативними документами: положеннями, інструкціями на предмет відповідності їх чинному законодавству.
  • Надання відповідей на запити НАБУ, НБУ щодо необхідності змін законодавства, його вдосконалення.
  • Вивчення правової проблематики, написання статей, консультації

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи в банківському або фінансовому секторі.
  • Юридична освіта.
  • Вміння стисло викладати свої думки.
  • Досвід роботи на позиції юриста, методолога, фахівця комплаєнс

 

 


Посада: Оператор контакт-центру

Розташування: м. Дніпро, вул. Барикадна, 1

Завдання:

  • Надавати консультацію клієнтам банку в телефонному режимі та в месенджерах. 
  • Допомогати клієнтам у вирішенні питань з першого звернення

Очікування від кандидата:

  • Вільне володіння українською та російською мовами.
  • Впевнений користувач ПК.
  • Наявність ПК / ноутбука та гарнітури з мікрофоном.
  • Уміння швидко навчатись і працювати в режимі багатозадачності.
  • Любов до спілкування та бажання допомагати клієнтам у вирішенні питань.
  • Цікавість і відкритість до інновацій.
  • Буде перевагою досвід від 6 міс., але розглянемо кандидатів без досвіду та студентів

 

 


Посада: Фахівець з роботи з системами автоматизації банку

Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2

Завдання:

  • Супровід систем автоматизації банку — Scrooge, WebBank, C&B, CTS

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи з системами Scrooge, WebBank, C&B, CTS. на рівні адміністрування.
  • Буде перевагою досвід роботи в банківській сфері від 3 років

 

 


Посада: Рекрутер

Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2

Завдання:

  • Повний цикл закриття вакансій (від отримання заявки до оформлення кандидата в штат).
  • Активний пошук кандидатів рівня топ та middle.
  • Пошук і публікація вакансій на job-порталах, LinkedIn, у соціальних мережах, ЗМІ, ВНЗ та інших ефективних ресурсах в Україні.
  • Проведення первинних інтерв'ю та співбесід з кандидатами.
  • Ведення бази кандидатів та аналітики підбору.
  • Участь у впровадженні автоматизованої системи рекрутингу

Очікування від кандидата:

  • Вища освіта (бажано – за напрямом «Управління персоналом»).
  • Високий рівень комунікації, грамотне мовлення.
  • Буде перевагою досвід роботи рекрутером від 3 років

 

 


Посада: HR Generalist

Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2

Завдання:

  • Участь у впровадженні та розробці комплексних проєктів, спрямованих на реалізацію HR-стратегії.
  • Участь у пошуку кандидатів.
  • Участь у програмах з оцінювання зовнішніх та внутрішніх кандидатів.
  • Участь у координації програм адаптації, мотивації та стимулювання персоналу.
  • Участь у координації навчання та розвитку персоналу банку.
  • Участь у процесі формування корпоративної культури та HR-бренду компанії.

Очікування від кандидата:

  • Вища освіта (бажано – за напрямом «Управління персоналом»).
  • Досвід роботи на посаді HR Generalist або HR-менеджер від 3 років.
  • Досвід написання посадових інструкцій, політик, процедур, опису бізнес-процесів.
  • Досвід розробки та вдосконалення наявних HR-процесів.
  • Високий рівень комунікації, грамотне мовлення.

Буде перевагою: досвід роботи в банківській сфері або в IT

 

 


Посада: Бізнес-аналітик

Розташування: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 37

Завдання:

  • Автоматизація бізнес-процесів банку

Очікування від кандидата:

  • Основні знання: JavaScript, HTML5, Node-Red, JSON, Сorezoid, BPMN, SQL.
  • Досвід роботи від 2 років з no-code платформами (Node-Red, Corezoid, Camunda та подібними)

 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП з першого робочого дня.
  • Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, медичне страхування.
  • Конкурентний рівень заробітної плати та бонуси.
  • Корпоративне навчання за наш кошт.
  • Підтримка твоїх ідей та ініціатив щодо розвитку, повага до роботи, допомога колег у будь-яких питаннях.
  • Досвід роботи в сучасному європейському банку, корпоративні заходи та участь у соціальних проєктах.
  • Ми забезпечуємо комфортні умови праці й динамічну робочу атмосферу. У нас стабільний мікроклімат та доброзичливий колектив.

Приєднуйся та змінюй світ банківських систем разом із нами!

 

Відповісти на вакансію

Заповніть контактні дані й додайте резюме
Прикріпити файл резюме
(максимальний розмір до 5 MB)