Укр
  • БІЗНЕСУ
  • ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
  • ПРО БАНК
  • ВІДДІЛЕННЯ та БАНКОМАТИ
  • ПАРТНЕРАМ
  • Private Banking
  • Цифрові проєкти та партнери

ConcordBank — це недержавний банк, який змінює класичний підхід до надання банківських послуг. Це зручність у запуску онлайн-платежів, це технологічність на рівні дрібних завдань, це готовність до трансформацій, яких вимагає сучасний користувач.

Та звісно, будь-які технології створюються людьми: їхня вмотивованість робить бізнес стійкішим.

Ми цінуємо в людях амбітність і проактивність. Це і є рушійною силою для вдосконалення роботи і, як результат, впровадження технологій, якими користується світ.  

Наша мета — формувати команди, де комфортно пропонувати ідеї й ставити запитання, коли не все зрозуміло. Ми про прозору взаємодію між колегами всіх рівнів та про звичайну людяність.

Нам потрібні найкращі, тому ми створюємо умови для розвитку. І це не просто слова: ти вільний залучатися до виконання тих завдань, які відповідають твоїм талантам і навичкам. 

Ми не корпорація, ми родина, де помічають і поважають кожного.

Аби приєднатися до нас, проскануй QR-код для переходу в чат-бот з вакансіями.

Або переходь за цим посиланням.

Відкриті вакансії

 

 


Посада: Менеджер з продажів роздрібного бізнесу

Розташування: м. Одеса, вул. Рішельєвська, 62А

Завдання:

  • Обслуговування фізичних осіб, відкриття поточних, карткових і депозитних рахунків.
  • Залучення клієнтів: робота з наявною клієнтською базою, презентація та продаж всіх банківських продуктів для фізичних осіб, а саме: кредитних карток, дебетових карток, депозитів тощо.
  • Формування та здача юридичних справ тощо.

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи з фізичними особами.
  • Стаж роботи в банківській системі (бажано) від 1 року на аналогічній посаді.
  • Освіта – вища (бакалавр, магістр, фахівець).
  • Досвідчений користувач ПК.
  • Знання чинного законодавства України, що регулює відносини в сфері банківської діяльності.
  • Відповідальність, уважність.

 

 


Посада: Менеджер із залучення клієнтів МСБ

Розташування: м. Дніпро, вул. Бригадна, 11; м. Київ, вул. Миколи Грінченка, 4

Завдання:

  • Пошук і залучення клієнтів малого та середнього бізнесу, підтримання відносин з наявними клієнтами банку.
  • Виконання планових показників із залучення та кредитування нових клієнтів малого бізнесу, приросту портфеля пасивів, приріст активних і дохідних рахунків.
  • Відкриття та супроводження кредитних справ.

Очікування від кандидата:

  • Освіта вища.
  • Досвід роботи з клієнтами МСБ.
  • Знання технік продажів.
  • Розуміння бізнес-процесів (кредитні, депозитні та ін.) для клієнтів МСБ і корпоративного бізнесу.
  • Вміння вести переговори з клієнтами.
  • Клієнтоорієнтованість, стійкість до стресу, цілеспрямованість, комунікабельність, уміння працювати в команді.

 

 


Посада: Провідний фахівець МПС

Розташування: м. Дніпро, вул. Троїцька, 2

Завдання:

  • Підрахування фінансового результату за департаментом.
  • Оцінювання собівартості операцій продуктів і послуг департаменту.
  • Аналіз інвойсів, оплати, які виставлені МПС за продуктами та послугами департаменту.
  • Взаємодія з відділом контролінгу та економічного аналізу щодо перевірки розподілу оплати за бізнесами.

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи з МПС.
  • Уміння працювати з великими масивами даних.
  • Відмінні навички роботи з Excel.
  • Знання англійської мови.
  • Досвід підготовки фінансових звітів щодо роботи підрозділу.
  • Уміння вибудовувати комунікацію з різними групами співробітників і кандидатів.

 

 


Посада: Регіональний менеджер VIP-бізнесу

Розташування: м. Дніпро, вул. Бригадна, 11

Завдання:

  • Залучення нових клієнтів VIP-сегмента.
  • Побудування довготривалих довірчих відносин з клієнтами.
  • Проведення презентації та заходів для збільшення клієнтської бази.
  • Надання консультаційних послуг клієнтам.
  • Введення даних клієнтів у програмний комплекс WebBank.
  • Проведення перевірки інформації за клієнтом.
  • Розрахування рівня ризику та фінансового стану клієнтів.
  • Відкриття депозитних, поточних рахунків, у тому числі рахунки із використанням спеціальних платіжних засобів фізичним і юридичним особам.
  • Оформлення карток зі зразками підписів клієнтів.

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи від 2 років.
  • Знання нормативної бази НБУ.
  • Досвід роботи в банківській системі з VIP-клієнтами.
  • Вміння вести переговори з клієнтами.
  • Відповідальність, уважність, активність, комунікабельність, наполегливість.

 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП з першого робочого дня.
  • Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, медичне страхування.
  • Конкурентний рівень заробітної плати та бонуси.
  • Корпоративне навчання за наш кошт.
  • Підтримка твоїх ідей та ініціатив щодо розвитку, повага до роботи, допомога колег у будь-яких питаннях.
  • Досвід роботи в сучасному європейському банку, корпоративні заходи та участь у соціальних проєктах.
  • Ми забезпечуємо комфортні умови праці й динамічну робочу атмосферу. У нас стабільний мікроклімат та доброзичливий колектив.

Приєднуйся та змінюй світ банківських систем разом із нами!

 

Відповісти на вакансію

Заповніть контактні дані й додайте резюме
Прикріпити файл резюме
(максимальний розмір до 5 MB)