ConcordBank — це недержавний банк, який змінює класичний підхід до надання банківських послуг. Це зручність у запуску онлайн-платежів, це технологічність на рівні дрібних завдань, це готовність до трансформацій, яких вимагає сучасний користувач.
Та звісно, будь-які технології створюються людьми: їхня вмотивованість робить бізнес стійкішим.
Ми цінуємо в людях амбітність і проактивність. Це і є рушійною силою для вдосконалення роботи і, як результат, впровадження технологій, якими користується світ.
Наша мета — формувати команди, де комфортно пропонувати ідеї й ставити запитання, коли не все зрозуміло. Ми про прозору взаємодію між колегами всіх рівнів та про звичайну людяність.
Нам потрібні найкращі, тому ми створюємо умови для розвитку. І це не просто слова: ти вільний залучатися до виконання тих завдань, які відповідають твоїм талантам і навичкам.
Ми не корпорація, ми родина, де помічають і поважають кожного.
Аби приєднатися до нас, проскануй QR-код для переходу в чат-бот з вакансіями.
Або переходь за цим посиланням.
Відкриті вакансії
Посада: Начальник відділу операційних ризиків
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Організація процесу управління операційним ризиком у складі загальної системи управління ризиками банку.
- Управління ризиками банківської групи, зокрема управління ризиками в проєктах.
- Участь у розробці, перегляді та актуалізації ВНД банку та банківської групи.
- Організація процесу самооцінки операційних ризиків.
- Організація моніторингу ключових індикаторів ризику.
- Участь у моніторингу системи внутрішнього контролю.
- Організація підготовки висновків з питань управління операційними ризиками та внутрішнього контролю.
- Проведення навчань для персоналу з питань управління операційними ризиками та внутрішнього контролю.
- Організація підготовки звітності з питань управління операційними ризиками та внутрішнього контролю
Очікування від кандидата:
- Досвід роботи за напрямами кредитне адміністрування, ризик-менеджмент – від 1 року.
- Досвід супроводження кредитних операцій, розрахунку кредитного ризику за активними операціями.
- Високий рівень обізнаності щодо нормативних актів НБУ з регулювання банківської діяльності, зокрема кредитних операцій
Посада: Оператор контактного центру
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Приймання та обробка звернень клієнтів до служби підтримки в чаті та телефоном.
- Утримання високої якості обслуговування клієнтів, дотримання інструкцій
Очікування від кандидата:
- Чітка дикція, грамотне мовлення, відсутність дефектів мовлення.
- Здатність швидко навчатися, бажання розвиватися, готовність працювати в мультизадачному режимі.
- Впевнений користувач ПК (MS Office).
- Бажано мати досвід роботи в контакт-центрах.
- Порядність, стресостійкість, цілеспрямованість, бажання допомагати клієнтам
Посада: Менеджер із супроводу корпоративного бізнесу
Розташування: м. Київ, відділення 100, вул. Ярославів Вал, 17А
Завдання:
- Відкриття рахунків.
- Відправлення / отримання переказів.
- Розміщення депозитів (вкладів).
- Залучення клієнтів
Очікування від кандидата:
- Досвід в обслуговуванні юридичних осіб від 2 років.
- Досвід роботи за продуктами РКО, ЗКП, гарантіями.
- Знання умов отримання / погашення кредитів, тарифів банку, інших банківських послуг, які надаються банком.
- Бажання працювати в команді, орієнтація на результат, виконання поставлених планів і цілей
Посада: Головний фахівець Департаменту фінансового моніторингу
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Проведення заходів із належної перевірки клієнтів, візування платежів СЕП-4.
- Щоденний фінансовий моніторинг операцій клієнтів банку
Очікування від кандидата:
- Досвід роботи в банківській сфері від 3 років.
- Бездоганна ділова репутація.
- Вища освіта.
- Досвід роботи у сфері операційної діяльності банку, фінансового моніторингу, в аналітичних відділах.
- Знання банківського законодавства у сфері ПВК / ФТ.
- Високий рівень користувача ПК, досвід роботи в Excel.
- Вміння чітко структурувати матеріал, аналітичний склад розуму, ініціативність.
- Знання англійської мови буде перевагою
Посада: Начальник департаменту розвитку МПС (Cordpay)
Розташування: м. Дніпро, м. Київ
Завдання:
- Загальне керівництво проєктом міжнародної платіжної системи (B2B), який знаходиться на стадії впровадження.
- Створення, аналіз та апробація нових продуктів у сфері міжнародних і внутрішньодержавних переказів.
- Постановка завдань перед співробітниками (зокрема командою ІТ) і координація їхньої роботи, організація взаємодії з іншими підрозділами банку, участь у постановці технічних завдань щодо розробки функціоналу проєкту.
- Створення стратегічних і бізнес-планів роботи проєкту, контроль їх виконання.
- Робота із вимогами акціонерів і топ-менеджменту, створення планів їх реалізації та впровадження.
- Залучення нових контрагентів (учасників платіжної системи).
- Проведення перемовин із потенційними та чинними контрагентами, із контролюючими органами.
- Участь у розробці проєктів договорів з контрагентами, внутрішнє (з підрозділами) і зовнішнє (з контрагентами та контролюючими органами) узгодження та укладання.
- Ведення ділової кореспонденції з контрагентами та державними органами
Очікування від кандидата:
- Знання принципів роботи платіжних систем, нормативної бази України з питань роботи платіжних систем, платіжного законодавства.
- Загальне розуміння:
- принципів розрахунків та обліку в системах переказу коштів;
- взаємодії із картковими платіжними системами;
- міжнародної (зокрема європейської) сфери переказів коштів.
- Володіння усною та письмовою англійською мовою на рівні не нижче за В2.
- Досвід роботи у сфері організації платіжних послуг не менш ніж 3 роки.
- Вища освіта
Посада: Менеджер з роздрібного бізнесу
Розташування: м. Київ, відділення 100, вул. Ярославів Вал, 17А
Завдання:
- Обслуговування фізичних осіб.
- Відкриття поточних, карткових і депозитних рахунків.
- Залучення нових клієнтів.
- Продаж страхових продуктів.
- Продзвонювання баз клієнтів
Очікування від кандидата:
- Досвід роботи в банківській сфері від 2 років.
- Досвід роботи в продажах.
- Особисті якості: вміння продавати та якісно обслуговувати клієнтів, також крос-продажі
Посада: Менеджер корпоративного бізнесу
Розташування: м. Одеса
Завдання:
- Залучення нових клієнтів корпоративного бізнесу.
- Продаж продуктів корпоративного бізнесу.
- Здійснення первинного фінансового моніторингу.
- Комплексне, якісне та повноцінне обслуговування клієнтів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Надання інформації про продукти та послуги банку наявним і потенційним клієнтам.
- Виконання планових показників
Очікування від кандидата:
- Досвід роботи з юр. особами, ФОП, МСБ , КБ.
- Досвід роботи в банку 3–5 років на аналогічній посаді.
- Наявність бази клієнтів.
- Вища освіта у сфері економіки або фінансів.
- Знання законодавства щодо банківської справи, нормативної бази НБУ.
- Гарні комунікативні навички.
- Відповідальність, уважність і ретельність у роботі – уміння працювати в команді.
Посада: Фахівець департаменту «Кредитний центр»
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Проводити збір необхідних документів для прийняття уповноваженими колегіальними органами рішення щодо співпраці з клієнтом.
- Проводити аналіз документів щодо фінансово-господарської діяльності клієнта, конкурсних торгів, договорів поставки тощо.
- Взаємодіяти із іншими структурними підрозділами банку, що беруть участь у процесі аналізу документів і підготовки інформації.
- Якісна підготовка банківських гарантій, підготовка договорів для укладання з клієнтами
Очікування від кандидата:
- Аналогічний досвід не менше ніж один рік.
- Особисті якості: комунікація, пунктуальність, критичне мислення, тайм-менеджмент, уважність, відповідальність
Посада: Головний фахівець департаменту «Комплаєнс»
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Складання плану перевірок для забезпечення комплаєнс-контролю.
- Проведення перевірок для забезпечення комплаєнс-контролю.
- Складання звітів.
- Формування робочих документів перевірок.
- Виконання аналітичних робіт з обробки отриманої та підтвердженої перевіркою інформації.
- Підготовка висновків і рекомендацій щодо питань обчислення комплаєнс-ризику.
- Контроль, аналіз і звітування про виконання рекомендацій за результатами здійснених перевірок
Очікування від кандидата:
- Знання бухгалтерського обілку в банку.
- Знання МСФЗ банківської справи.
- Досвід роботи аудитором / бухгалтером / юристом банку за профілем роботи з бізнесами, фінмоніторинг, корп. управління, комплаєнс – від 3 років.
- Буде перевагою: висока виконавча дисципліна, вміння працювати з великими обсягами текстової інформації
Посада: Фахівець із супроводження юридичних справ
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Приймання юридичних справ за клієнтами онлайн-бізнесу від інших підрозділів.
- Візуальна перевірка повноти та правильності переданих документів.
- Надання електронних копій цих справ на запити інших підрозділів банку.
- Сканування юридичних справ для подальшої обробки та зберігання
Очікування від кандидата:
- Досвід роботи з комп’ютерною та оргтехнікою.
- Бажаний досвід роботи з обслуговування фізичних осіб
Посада: Фахівець ЗЕД
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Поглиблене вивчення клієнтів, що обслуговуються за напрямком зовнішньоекономічної діяльності, що серед іншого включає:
- аналіз структури власності;
- встановлення кінцевих бенефіціарних власників;
- аналіз діяльності, фінансових операцій, фінансового стану;
- аналіз інформації у відкритих джерелах, репутації;
- оцінювання ризиків співпраці з клієнтом;
- оцінювання AML процесу клієнтів фінансових установ, агентів.
- Перевірка та контроль за проведеними заходами НПК.
- Робота з даними, формування статистики, аналіз даних.
- Підготовка звітності, основні KYC-метрики за клієнтами банку.
- Проактивна взаємодія з командою, бізнесом, комплаєнс, IT для виконання поставлених завдань.
- Виконання дій за операційними процесами первинного фінансового моніторингу.
- Робота з великими масивами інформації.
- Пошук і перевірка клієнських даних в мережа Internet.
- Участь у проєктах, впровадженні ініціатив для оптимізації процесів
Очікування від кандидата:
- Бездоганна ділова репутація.
- Досконале знання нормативних документів з валютного контролю, фінансового моніторингу.
- Обов’язковий досвід у банківській сфері, а саме робота в підрозділах KYC, фінансовий моніторинг (AML), комплаєнс, аудит, валютний контроль, внутрішній контроль – від 2 років
Посада: Головний фахівець із санкцій, РЕР
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Аналіз алертів за фінансовими операціями клієнтів, що пов’язані із санкційними особами.
- Аналіз даних клієнтів, що пов’язані із санкційними особами.
- Контроль за підготовкою звітності НБУ, відповідей на запити ДСФМ і НБУ, контроль за виконанням рішень ДСФМ.
- Робота з санкційними переліками, переліками РЕР-персон, автоматизація процесів.
- Складання ТЗ, участь у налаштуванні / тестуванні програмного забезпечення, співпраця з підрозділом IT і розробником з питань удосконалення систем / автоматизації роботи за напрямом фінмоніторингу
Очікування від кандидата:
- Вища освіта, переважно за спеціальностями економіка, менеджмент, фінанси.
- Досвід роботи у сфері фінансового моніторингу – від 1 року.
- Досконале знання Постанови № 65 від 11.05.2023 року, знання законодавчих документів з питань ПВК / ФТ.
- Уміння працювати з регуляторними документами.
- Уважність, зосередженість, уміння працювати в команді
Посада: Головний фахівець з AML
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Аналіз діяльності клієнтів відповідно до внутрішньобанківських документів з питань фінансового моніторингу.
- Збір додаткових документів / інформації щодо операцій клієнтів.
- Проведення на постійній основі комплекс ризик-орієнтованих заходів.
- Проведення порівняльного аналізу інформації.
- Встановлювати економічну доцільність фінансової операції.
- Проведення оцінювання ризиків співпраці з клієнтом.
- Поглиблене вивчення клієнтів, що серед іншого включає:
- аналіз структури власності;
- встановлення кінцевих бенефіціарних власників;
- аналіз діяльності, фінансових операцій, фінансового стану;
- аналіз інформації у відкритих джерелах, репутації;
- оцінювання ризиків співпраці з клієнтом;
- оцінювання AML процесу клієнтів фінансових установ, агентів.
- Перевірка та контроль за проведеними заходами НПК.
- Підготовка звітності, основні KYC-метрики за клієнтами банку
Очікування від кандидата:
- Бездоганна ділова репутація.
- Знання вимог нормативних документів з питань банківської діяльності, фінансового моніторингу.
- Вища освіта – економічна.
- Досвід роботи у сфері фінансового моніторингу.
- Здатність аналізувати великий обсяг інформації та робити висновки та судження.
- Уміння працювати з регуляторними документами
Посада: Головний фахівець з методології фінансового моніторингу
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів банку з питань фінансового моніторингу.
- Проведення навчальних заходів для працівників банку, надання консультацій та роз’яснень з питань НПК і фінансового моніторингу
Очікування від кандидата:
- Вища освіта за напрямом банківська справа / фінансовий моніторинг / менеджмент.
- Знання вимог нормативних документів з питань банківської діяльності, фінансового моніторингу.
- Вміти чітко структурувати матеріал, знання та застосовувати їх у практиці.
- Уміння працювати з регуляторними документами.
Посада: Головний фахівець з автоматизації процесів (фінансового моніторингу)
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Автоматизація процесів фінансового моніторингу: робота з розробниками, тестування програмних комплексів і процедур.
- Участь у проєктах і впровадження ініціатив для оптимізації процесів.
- Виконання дій за операційними процесами первинного фінансового моніторингу.
- Опрацювання великих масивів інформації
Очікування від кандидата:
- Уміння працювати з регуляторними документами.
- Мати аналітичний склад розуму.
- Мати досвід роботи в банку, у напрямі ІТ або фінансовий моніторинг (перевага).
- Бути досвідченим користувачем MS Office, АБС Scrooge, WebBank
Посада: Менеджер VIP-бізнесу
Розташування: м. Дніпро
Завдання:
- Залучення нових клієнтів VIP-сегмента.
- Побудування довготривалих довірчих взаємовідносин з клієнтами.
- Проведення презентації та заходів для збільшення клієнтської бази.
- Продаж продуктів і послуг преміумбізнесу.
- Надання консультаційних послуг клієнтам.
- Внесення даних клієнтів у програмний комплекс WebBank.
- Проведення перевірки інформації за клієнтом.
- Розрахування рівня ризику та фінансового стану клієнтів.
- Відкриття депозитних, поточних рахунків, у тому числі рахунки із використанням спеціальних платіжних засобів фізичним та юридичним особам
Очікування від кандидата:
- Досвід роботи – від 2 років.
- Знання нормативної бази НБУ.
- Досвід роботи в банківській системі з VIP-клієнтами.
- Уміння вести переговори з клієнтами
Посада: Менеджер VIP-бізнесу
Розташування: м. Київ, відділення 101, вул. Володимирська, 12
Завдання:
- Обслуговування преміальних фізичних осіб.
- Заведення клієнтів, оформлення банківських продуктів і супроводження документарного оформлення справ.
- Надання інформації про продукти та послуги банку наявним і потенційним клієнтам.
- Відкриття поточних, карткових і депозитних рахунків.
- Залучення нових клієнтів преміумсегменту, проведення зустрічей, здійснення продзвонів на залучення нових клієнтів чи продаж продуктів наявним банківських клієнтам
Очікування від кандидата:
- Досвід роботи в банку від 2 років, досвід роботи з фізичними особами преміумсегменту.
- Вміння продавити банківські продукти та якісно обслуговувати клієнтів цього сегменту.
- Знання законодавства щодо банківської справи, нормативної бази НБУ.
- Гарні комунікативні навички.
- Відповідальність, уважність і ретельність у роботі.
- Вміння працювати в команді
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП з першого робочого дня.
- Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, медичне страхування.
- Конкурентний рівень заробітної плати та бонуси.
- Корпоративне навчання за наш кошт.
- Підтримка твоїх ідей та ініціатив щодо розвитку, повага до роботи, допомога колег у будь-яких питаннях.
- Досвід роботи в сучасному європейському банку, корпоративні заходи та участь у соціальних проєктах.
- Ми забезпечуємо комфортні умови праці й динамічну робочу атмосферу. У нас стабільний мікроклімат та доброзичливий колектив.
Приєднуйся та змінюй світ банківських систем разом із нами!