ConcordBank – це не тільки об’єднання інноваційних технологій, зручних рішень та сучасних змін, це довірчі відносини між командою та нашими партнерами.
Команда ConcordBank – майстри своєї справи, які цінують час, шукають шляхи вдосконалення своєї роботи та досягають найвищих результатів.
Розпочинаючи роботу з нами, ви почнете нову сторінку своєї історії, тут будуть оцінені ваші зусилля, розкриті таланти, виявлені навички, знайдені надійні партнери та добрі колеги.
Ми вважаємо, що люди є найбільшою цінністю компанії. Ми надаємо простір і необхідні інструменти для розвитку ваших здібностей, висунення нових ідей і розкриття потенціалу.
Приєднайтесь до нашої команди – і напишіть історію, якою можна пишатись!
Скористуйтесь нашим чат-ботом (відскануйте QR-код) для перегляду вакансій або гортайте сторінку униз!
Спеціаліст з обслуговування VIP-бізнесу |
Дніпровське відділення № 3 |
· Виконання завдань Регіонального менеджера VIP-бізнесу щодо заведення клієнтів, оформлення банківських продуктів і супроводження документарного оформлення справ. · Комплексне, якісне та повноцінне обслуговування клієнтів юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців. · Надання інформації про продукти та послуги банку наявним і потенційним клієнтам
|
· Освіта – вища. · Досвід роботи в банку – від 1 року, досвід роботи з юридичними особами, фізичними особами-підприємцями, нерезидентами. · Знання законодавства щодо банківської справи, нормативної бази НБУ. · Гарні комунікативні навички. · Відповідальність, уважність і ретельність у роботі. · Вміння працювати в команді |
Менеджер з продажів банківських продуктів |
Дніпро, вул. П. Нірінберга, 10 |
· Обробка заявок клієнтів, які бажають отримати продукти електронної комерції. · Зв'язок з потенційними клієнтами за наданим переліком. · Самостійний пошук і залучення клієнтів на продукти електронної комерції. · Підготовка та проведення зустрічей з потенційними клієнтами. · Грамотна консультація потенційних і наявних клієнтів. · Супроводження наявних продуктів і проєктів. · Формування бізнес-вимог (технічних завдань) для напрямку ІТ та інших підрозділів банку. · Робота з документацією бізнесу (підготовка, актуалізація), ведення звітності відділу |
· Досвід роботи: менеджер контакт- центру / менеджер з продажів / менеджер відділення (банку). · Особисті якості: клієнтоорієнтованість, навички ведення переговорів, аналітичний склад розуму, бажання навчатись і розвиватись
|
Фахівець з обробки chargeback
|
Дніпро, вул. П. Нірінберга, 10 |
· Обробка вхідних операцій Chargeback, оскаржування транзакцій, операцій за картками інших банків через платіжні системи. · Запит необхідної інформації за операціями Chargeback, контроль строків подання документації. · Оформлення документації згідно з правилами МПС. · Листування з клієнтами для вирішення спорів |
· Освіта – вища. · Досвід роботи в банківській системі. · Досвід претензійної роботи з інтернет-еквайрингом – від 1 року. · Буде перевагою досвід роботи в MasterCom (Claim Manager) та Vrol. · Особисті якості: відповідальність, уважність, цілеспрямованість, комунікабельність, аналітичні здібності |
Начальник сектора роздрібного бізнесу |
Відділення № 1, Одеса |
· Здійснення пошуку потенційних клієнтів. · Проведення зустрічей з потенційними та наявними клієнтами. · Відкриття рахунків і комплексне операційне обслуговування |
· Досвід роботи на аналогічних посадах – від 1 року, напрям діяльності – роздрібний бізнес. · Особисті якості: системність і організованість, харизматичність, чесність, пунктуальність, відповідальність і вміння працювати на результат, стресостійкість
|
Головний фахівець департаменту кредитного аналізу корпоративних клієнтів |
Дніпро, вул. Троїцька, 2 |
· Робота з банківськими гарантіями. · Консультація клієнтів. · Збір документів, необхідних для видачі банківських гарантій. · Взаємодія зі структурними підрозділами банку. · Підготовка договорів за гарантіями, договорів застави, супровід операції до повного погашення, ведення кореспонденції |
· Знання продуктів документарного бізнесу. · Досвід роботи в підрозділах банку (корпоративний бізнес, торговельне фінансування, документарні операції) – від 1 року. · Особисті якості: високі комунікативні навички, здатність до швидкого навчання, ентузіазм, пунктуальність, цілеспрямованість, відповідальність, стресостійкість |
Менеджер з роздрібного бізнесу |
Дніпровське відділення № 5 |
· Залучення нових клієнтів. · Залучення, оформлення та утримання депозитів. · Відкриття карткових рахунків і кредитних карток |
· Досвід – від 1 року, посада не нижче фахівця з продажу, напрямок – банківська діяльність. · Особисті якості: вміння продавати та якісно обслуговувати клієнтів, також крос-продажі |
Регіональний менеджер МСБ |
Дніпро, Київ, Кривий Ріг, Львів, Одеса |
· Пошук і залучення клієнтів малого та середнього бізнесу, підтримання відносин з наявними клієнтами банку. · Виконання планових показників із залучення та кредитування нових клієнтів малого бізнесу; приросту портфеля пасивів, приріст активних і дохідних рахунків. · Відкриття та супроводження кредитних справ |
· Освіта – вища. · Досвід роботи із новими клієнтами МСБ (розглядаємо не лише банківський досвід) – від 1 року. · Наявність власної бази клієнтів. · Розуміння бізнес-процесів (кредитні, депозитні та ін.) для клієнтів МСБ. · Знання технік продажів. · Вміння вести переговори з клієнтами. · Особисті якості: клієнтоорієнтованість, стійкість до стресу, цілеспрямованість, комунікабельність, вміння працювати в команді |
Банк Конкорд — приєднайся до команди, підключись до Всесвіту!