Укр
  • БІЗНЕСУ
  • ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
  • ПРО БАНК
  • ВІДДІЛЕННЯ та БАНКОМАТИ
  • ПАРТНЕРАМ
  • Private Banking
  • Цифрові проєкти

ConcordBank — це недержавний банк, який змінює класичний підхід до надання банківських послуг. Це зручність у запуску онлайн-платежів, це технологічність на рівні дрібних завдань, це готовність до трансформацій, яких вимагає сучасний користувач.

Та звісно, будь-які технології створюються людьми: їхня вмотивованість робить бізнес стійкішим.

Ми цінуємо в людях амбітність і проактивність. Це і є рушійною силою для вдосконалення роботи і, як результат, впровадження технологій, якими користується світ.  

Наша мета — формувати команди, де комфортно пропонувати ідеї й ставити запитання, коли не все зрозуміло. Ми про прозору взаємодію між колегами всіх рівнів та про звичайну людяність.

Нам потрібні найкращі, тому ми створюємо умови для розвитку. І це не просто слова: ти вільний залучатися до виконання тих завдань, які відповідають твоїм талантам і навичкам. 

Ми не корпорація, ми родина, де помічають і поважають кожного.

Аби приєднатися до нас, проскануй QR-код для переходу в чат-бот з вакансіями.

Або переходь за цим посиланням.

Відкриті вакансії

 

 


Посада: Начальник відділу операційних ризиків

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Організація процесу управління операційним ризиком у складі загальної системи управління ризиками банку.
  • Управління ризиками банківської групи, зокрема управління ризиками в проєктах.
  • Участь у розробці, перегляді та актуалізації ВНД банку та банківської групи.
  • Організація процесу самооцінки операційних ризиків.
  • Організація моніторингу ключових індикаторів ризику.
  • Участь у моніторингу системи внутрішнього контролю.
  • Організація підготовки висновків з питань управління операційними ризиками та внутрішнього контролю.
  • Проведення навчань для персоналу з питань управління операційними ризиками та внутрішнього контролю.
  • Організація підготовки звітності з питань управління операційними ризиками та внутрішнього контролю

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи за напрямами кредитне адміністрування, ризик-менеджмент – від 1 року.
  • Досвід супроводження кредитних операцій, розрахунку кредитного ризику за активними операціями.
  • Високий рівень обізнаності щодо нормативних актів НБУ з регулювання банківської діяльності, зокрема кредитних операцій

 

 


Посада: Оператор контактного центру

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Приймання та обробка звернень клієнтів до служби підтримки в чаті та телефоном.
  • Утримання високої якості обслуговування клієнтів, дотримання інструкцій

Очікування від кандидата:

  • Чітка дикція, грамотне мовлення, відсутність дефектів мовлення.
  • Здатність швидко навчатися, бажання розвиватися, готовність працювати в мультизадачному режимі.
  • Впевнений користувач ПК (MS Office).
  • Бажано мати досвід роботи в контакт-центрах.
  • Порядність, стресостійкість, цілеспрямованість, бажання допомагати клієнтам

 

 


Посада: Менеджер із супроводу корпоративного бізнесу

Розташування: м. Київ, відділення 100, вул. Ярославів Вал, 17А

Завдання:

  • Відкриття рахунків.
  • Відправлення / отримання переказів.
  • Розміщення депозитів (вкладів).
  • Залучення клієнтів

Очікування від кандидата:

  • Досвід в обслуговуванні юридичних осіб від 2 років.
  • Досвід роботи за продуктами РКО, ЗКП, гарантіями.
  • Знання умов отримання / погашення кредитів, тарифів банку, інших банківських послуг, які надаються банком.
  • Бажання працювати в команді, орієнтація на результат, виконання поставлених планів і цілей

 

 


Посада: Головний фахівець Департаменту фінансового моніторингу

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Проведення заходів із належної перевірки клієнтів, візування платежів СЕП-4.
  • Щоденний фінансовий моніторинг операцій клієнтів банку

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи в банківській сфері від 3 років.
  • Бездоганна ділова репутація.
  • Вища освіта.
  • Досвід роботи у сфері операційної діяльності банку, фінансового моніторингу, в аналітичних відділах.
  • Знання банківського законодавства у сфері ПВК / ФТ.
  • Високий рівень користувача ПК, досвід роботи в Excel.
  • Вміння чітко структурувати матеріал, аналітичний склад розуму, ініціативність.
  • Знання англійської мови буде перевагою

 

 


Посада: Начальник департаменту розвитку МПС (Cordpay)

Розташування: м. Дніпро, м. Київ

Завдання:

  • Загальне керівництво проєктом міжнародної платіжної системи (B2B), який знаходиться на стадії впровадження.
  • Створення, аналіз та апробація нових продуктів у сфері міжнародних і внутрішньодержавних переказів.
  • Постановка завдань перед співробітниками (зокрема командою ІТ) і координація їхньої роботи, організація взаємодії з іншими підрозділами банку, участь у постановці технічних завдань щодо розробки функціоналу проєкту.
  • Створення стратегічних і бізнес-планів роботи проєкту, контроль їх виконання.
  • Робота із вимогами акціонерів і топ-менеджменту, створення планів їх реалізації та впровадження.
  • Залучення нових контрагентів (учасників платіжної системи).
  • Проведення перемовин із потенційними та чинними контрагентами, із контролюючими органами.
  • Участь у розробці проєктів договорів з контрагентами, внутрішнє (з підрозділами) і зовнішнє (з контрагентами та контролюючими органами) узгодження та укладання.
  • Ведення ділової кореспонденції з контрагентами та державними органами

Очікування від кандидата:

  • Знання принципів роботи платіжних систем, нормативної бази України з питань роботи платіжних систем, платіжного законодавства.
  • Загальне розуміння:
  • принципів розрахунків та обліку в системах переказу коштів;
  • взаємодії із картковими платіжними системами;
  • міжнародної (зокрема європейської) сфери переказів коштів.
  • Володіння усною та письмовою англійською мовою на рівні не нижче за В2.
  • Досвід роботи у сфері організації платіжних послуг не менш ніж 3 роки.
  • Вища освіта

 

 


Посада: Менеджер з роздрібного бізнесу

Розташування: м. Київ, відділення 100, вул. Ярославів Вал, 17А

Завдання:

  • Обслуговування фізичних осіб.
  • Відкриття поточних, карткових і депозитних рахунків.
  • Залучення нових клієнтів.
  • Продаж страхових продуктів.
  • Продзвонювання баз клієнтів

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи в банківській сфері від 2 років.
  • Досвід роботи в продажах.
  • Особисті якості: вміння продавати та якісно обслуговувати клієнтів, також крос-продажі

 

 


Посада: Менеджер корпоративного бізнесу

Розташування: м. Одеса

Завдання:

  • Залучення нових клієнтів корпоративного бізнесу.
  • Продаж продуктів корпоративного бізнесу.
  • Здійснення первинного фінансового моніторингу.
  • Комплексне, якісне та повноцінне обслуговування клієнтів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Надання інформації про продукти та послуги банку наявним і потенційним клієнтам.
  • Виконання планових показників

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи з юр. особами, ФОП, МСБ , КБ.
  • Досвід роботи в банку 3–5 років на аналогічній посаді.
  • Наявність бази клієнтів.
  • Вища освіта у сфері економіки або фінансів.
  • Знання законодавства щодо банківської справи, нормативної бази НБУ.
  • Гарні комунікативні навички.
  • Відповідальність, уважність і ретельність у роботі – уміння працювати в команді.

 

 


Посада: Фахівець департаменту «Кредитний центр»

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Проводити збір необхідних документів для прийняття уповноваженими колегіальними органами рішення щодо співпраці з клієнтом.
  • Проводити аналіз документів щодо фінансово-господарської діяльності клієнта, конкурсних торгів, договорів поставки тощо.
  • Взаємодіяти із іншими структурними підрозділами банку, що беруть участь у процесі аналізу документів і підготовки інформації.
  • Якісна підготовка банківських гарантій, підготовка договорів для укладання з клієнтами

Очікування від кандидата:

  • Аналогічний досвід не менше ніж один рік.
  • Особисті якості: комунікація, пунктуальність, критичне мислення, тайм-менеджмент, уважність, відповідальність

 

 


Посада: Головний фахівець департаменту «Комплаєнс»

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Складання плану перевірок для забезпечення комплаєнс-контролю.
  • Проведення перевірок для забезпечення комплаєнс-контролю.
  • Складання звітів.
  • Формування робочих документів перевірок.
  • Виконання аналітичних робіт з обробки отриманої та підтвердженої перевіркою інформації.
  • Підготовка висновків і рекомендацій щодо питань обчислення комплаєнс-ризику.
  • Контроль, аналіз і звітування про виконання рекомендацій за результатами здійснених перевірок

Очікування від кандидата:

  • Знання бухгалтерського обілку в банку.
  • Знання МСФЗ банківської справи.
  • Досвід роботи аудитором / бухгалтером / юристом банку за профілем роботи з бізнесами, фінмоніторинг, корп. управління, комплаєнс – від 3 років.
  • Буде перевагою: висока виконавча дисципліна, вміння працювати з великими обсягами текстової інформації

 

 


Посада: Фахівець із супроводження юридичних справ

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Приймання юридичних справ за клієнтами онлайн-бізнесу від інших підрозділів.
  • Візуальна перевірка повноти та правильності переданих документів.
  • Надання електронних копій цих справ на запити інших підрозділів банку.
  • Сканування юридичних справ для подальшої обробки та зберігання

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи з комп’ютерною та оргтехнікою.
  • Бажаний досвід роботи з обслуговування фізичних осіб

 

 


Посада: Фахівець ЗЕД

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Поглиблене вивчення клієнтів, що обслуговуються за напрямком зовнішньоекономічної діяльності, що серед іншого включає:
  • аналіз структури власності;
  • встановлення кінцевих бенефіціарних власників;
  • аналіз діяльності, фінансових операцій, фінансового стану;
  • аналіз інформації у відкритих джерелах, репутації;
  • оцінювання ризиків співпраці з клієнтом;
  • оцінювання AML процесу клієнтів фінансових установ, агентів.
  • Перевірка та контроль за проведеними заходами НПК.
  • Робота з даними, формування статистики, аналіз даних.
  • Підготовка звітності, основні KYC-метрики за клієнтами банку.
  • Проактивна взаємодія з командою, бізнесом, комплаєнс, IT для виконання поставлених завдань.
  • Виконання дій за операційними процесами первинного фінансового моніторингу.
  • Робота з великими масивами інформації.
  • Пошук і перевірка клієнських даних в мережа Internet.
  • Участь у проєктах, впровадженні ініціатив для оптимізації процесів

Очікування від кандидата:

  • Бездоганна ділова репутація.
  • Досконале знання нормативних документів з валютного контролю, фінансового моніторингу.
  • Обов’язковий досвід у банківській сфері, а саме робота в підрозділах KYC, фінансовий моніторинг (AML), комплаєнс, аудит, валютний контроль, внутрішній контроль – від 2 років

 

 


Посада: Головний фахівець із санкцій, РЕР

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Аналіз алертів за фінансовими операціями клієнтів, що пов’язані із санкційними особами.
  • Аналіз даних клієнтів, що пов’язані із санкційними особами.
  • Контроль за підготовкою звітності НБУ, відповідей на запити ДСФМ і НБУ, контроль за виконанням рішень ДСФМ.
  • Робота з санкційними переліками, переліками РЕР-персон, автоматизація процесів.
  • Складання ТЗ, участь у налаштуванні / тестуванні програмного забезпечення, співпраця з підрозділом IT і розробником з питань удосконалення систем / автоматизації роботи за напрямом фінмоніторингу

Очікування від кандидата:

  • Вища освіта, переважно за спеціальностями економіка, менеджмент, фінанси.
  • Досвід роботи у сфері фінансового моніторингу – від 1 року.
  • Досконале знання Постанови № 65 від 11.05.2023 року, знання законодавчих документів з питань ПВК / ФТ.
  • Уміння працювати з регуляторними документами.
  • Уважність, зосередженість, уміння працювати в команді

 

 


Посада: Головний фахівець з AML

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Аналіз діяльності клієнтів відповідно до внутрішньобанківських документів з питань фінансового моніторингу.
  • Збір додаткових документів / інформації щодо операцій клієнтів.
  • Проведення на постійній основі комплекс ризик-орієнтованих заходів.
  • Проведення порівняльного аналізу інформації.
  • Встановлювати економічну доцільність фінансової операції.
  • Проведення оцінювання ризиків співпраці з клієнтом.
  • Поглиблене вивчення клієнтів, що серед іншого включає:
  • аналіз структури власності;
  • встановлення кінцевих бенефіціарних власників;
  • аналіз діяльності, фінансових операцій, фінансового стану;
  • аналіз інформації у відкритих джерелах, репутації;
  • оцінювання ризиків співпраці з клієнтом;
  • оцінювання AML процесу клієнтів фінансових установ, агентів.
  • Перевірка та контроль за проведеними заходами НПК.
  • Підготовка звітності, основні KYC-метрики за клієнтами банку

Очікування від кандидата:

  • Бездоганна ділова репутація.
  • Знання вимог нормативних документів з питань банківської діяльності, фінансового моніторингу.
  • Вища освіта – економічна.
  • Досвід роботи у сфері фінансового моніторингу.
  • Здатність аналізувати великий обсяг інформації та робити висновки та судження.
  • Уміння працювати з регуляторними документами

 

 


Посада: Головний фахівець з методології фінансового моніторингу

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  •  Розробка та актуалізація внутрішніх нормативних документів банку з питань фінансового моніторингу.
  • Проведення навчальних заходів для працівників банку, надання консультацій та роз’яснень з питань НПК і фінансового моніторингу

Очікування від кандидата:

  • Вища освіта за напрямом банківська справа / фінансовий моніторинг / менеджмент.
  • Знання вимог нормативних документів з питань банківської діяльності, фінансового моніторингу.
  • Вміти чітко структурувати матеріал, знання та застосовувати їх у практиці.
  • Уміння працювати з регуляторними документами.

 

 


Посада: Головний фахівець з автоматизації процесів (фінансового моніторингу)

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Автоматизація процесів фінансового моніторингу: робота з розробниками, тестування програмних комплексів і процедур.
  • Участь у проєктах і впровадження ініціатив для оптимізації процесів.
  • Виконання дій за операційними процесами первинного фінансового моніторингу.
  • Опрацювання великих масивів інформації

Очікування від кандидата:

  • Уміння працювати з регуляторними документами.
  • Мати аналітичний склад розуму.
  • Мати досвід роботи в банку, у напрямі ІТ або фінансовий моніторинг (перевага).
  • Бути досвідченим користувачем MS Office, АБС Scrooge, WebBank

 

 


Посада: Менеджер VIP-бізнесу

Розташування: м. Дніпро

Завдання:

  • Залучення нових клієнтів VIP-сегмента.
  • Побудування довготривалих довірчих взаємовідносин з клієнтами.
  • Проведення презентації та заходів для збільшення клієнтської бази.
  • Продаж продуктів і послуг преміумбізнесу.
  • Надання консультаційних послуг клієнтам.
  • Внесення даних клієнтів у програмний комплекс WebBank.
  • Проведення перевірки інформації за клієнтом.
  • Розрахування рівня ризику та фінансового стану клієнтів.
  • Відкриття депозитних, поточних рахунків, у тому числі рахунки із використанням спеціальних платіжних засобів фізичним та юридичним особам

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи – від 2 років.
  • Знання нормативної бази НБУ.
  • Досвід роботи в банківській системі з VIP-клієнтами.
  • Уміння вести переговори з клієнтами

 

 


Посада: Менеджер VIP-бізнесу

Розташування: м. Київ, відділення 101, вул. Володимирська, 12

Завдання:

  • Обслуговування преміальних фізичних осіб.
  • Заведення клієнтів, оформлення банківських продуктів і супроводження документарного оформлення справ.
  • Надання інформації про продукти та послуги банку наявним і потенційним клієнтам.
  • Відкриття поточних, карткових і депозитних рахунків.
  • Залучення нових клієнтів преміумсегменту, проведення зустрічей, здійснення продзвонів на залучення нових клієнтів чи продаж продуктів наявним банківських клієнтам

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи в банку від 2 років, досвід роботи з фізичними особами преміумсегменту.
  • Вміння продавити банківські продукти та якісно обслуговувати клієнтів цього сегменту.
  • Знання законодавства щодо банківської справи, нормативної бази НБУ.
  • Гарні комунікативні навички.
  • Відповідальність, уважність і ретельність у роботі.
  • Вміння працювати в команді

 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП з першого робочого дня.
  • Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, медичне страхування.
  • Конкурентний рівень заробітної плати та бонуси.
  • Корпоративне навчання за наш кошт.
  • Підтримка твоїх ідей та ініціатив щодо розвитку, повага до роботи, допомога колег у будь-яких питаннях.
  • Досвід роботи в сучасному європейському банку, корпоративні заходи та участь у соціальних проєктах.
  • Ми забезпечуємо комфортні умови праці й динамічну робочу атмосферу. У нас стабільний мікроклімат та доброзичливий колектив.

Приєднуйся та змінюй світ банківських систем разом із нами!

Відповісти на вакансію

Заповніть контактні дані й додайте резюме
Прикріпити файл резюме
(максимальний розмір до 5 MB)