Укр
  • БІЗНЕСУ
  • ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
  • ПРО БАНК
  • ВІДДІЛЕННЯ та БАНКОМАТИ
  • ПАРТНЕРАМ
  • Private Banking
  • Цифрові проєкти та партнери

ConcordBank — це недержавний банк, який змінює класичний підхід до надання банківських послуг. Це зручність у запуску онлайн-платежів, це технологічність на рівні дрібних завдань, це готовність до трансформацій, яких вимагає сучасний користувач.

Та звісно, будь-які технології створюються людьми: їхня вмотивованість робить бізнес стійкішим.

Ми цінуємо в людях амбітність і проактивність. Це і є рушійною силою для вдосконалення роботи і, як результат, впровадження технологій, якими користується світ.  

Наша мета — формувати команди, де комфортно пропонувати ідеї й ставити запитання, коли не все зрозуміло. Ми про прозору взаємодію між колегами всіх рівнів та про звичайну людяність.

Нам потрібні найкращі, тому ми створюємо умови для розвитку. І це не просто слова: ти вільний залучатися до виконання тих завдань, які відповідають твоїм талантам і навичкам. 

Ми не корпорація, ми родина, де помічають і поважають кожного.

Аби приєднатися до нас, проскануй QR-код для переходу в чат-бот з вакансіями.

Або переходь за цим посиланням.

Відкриті вакансії

 

 


Посада: Менеджер з продажів роздрібного бізнесу

Розташування: м. Одеса, вул. Рішельєвська, 62А

Завдання:

  • Обслуговування фізичних осіб, відкриття поточних, карткових і депозитних рахунків.
  • Залучення клієнтів: робота з наявною клієнтською базою, презентація та продаж всіх банківських продуктів для фізичних осіб, а саме: кредитних карток, дебетових карток, депозитів тощо.
  • Формування та здача юридичних справ тощо.

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи з фізичними особами.
  • Стаж роботи в банківській системі (бажано) від 1 року на аналогічній посаді.
  • Освіта – вища (бакалавр, магістр, фахівець).
  • Досвідчений користувач ПК.
  • Знання чинного законодавства України, що регулює відносини в сфері банківської діяльності.
  • Відповідальність, уважність.

 

 


Посада: Провідний фахівець МПС

Розташування: м. Дніпро, вул. Троїцька, 2

Завдання:

  • Підрахування фінансового результату за департаментом.
  • Оцінювання собівартості операцій продуктів і послуг департаменту.
  • Аналіз інвойсів, оплати, які виставлені МПС за продуктами та послугами департаменту.
  • Взаємодія з відділом контролінгу та економічного аналізу щодо перевірки розподілу оплати за бізнесами.

Очікування від кандидата:

  • Досвід роботи з МПС.
  • Уміння працювати з великими масивами даних.
  • Відмінні навички роботи з Excel.
  • Знання англійської мови.
  • Досвід підготовки фінансових звітів щодо роботи підрозділу.
  • Уміння вибудовувати комунікацію з різними групами співробітників і кандидатів.

 

 


Посада: Фахівець з клієнтського досвіду

Розташування: м. Дніпро, вул.  Старокозацька, 37

Завдання:

  • Проведення телефонних опитувань (CSI, NPS, CES) на запит підрозділів банку (корпоративний бізнес, VIP-бізнес тощо).
  • Заповнення інформації за результатом закриття контакту з клієнтом.
  • Підготовка інформації на основі отриманих результатів (критерії причин оцінки, основні причини низьких оцінок тощо).
  • Винесення пропозицій щодо доопрацювання або змін у процесах і продуктах банку, які допоможуть оптимізувати й покращити клієнтський шлях.
  • Участь у робочих зустрічах за темами управління клієнтським досвідом.
  • Підготовка інформаційно- аналітичних звітів

Очікування від кандидата:

  • Уміння планувати та організовувати свою роботу.
  • Знання та розуміння проведення телефоних переговорів і відсутність страху щодо них. 
  • Упевнений користувач Excell, PowerPoint.
  • Досвід роботи в контакт-центрі.
  • Освіта вища: економічного чи фінансового профілю (бажано).
  • Відповідальність, уважність, комунікабельність, клієнтоорієнтованість, ініціативність, стресостійкість та вміння слухати клієнта, бажання «докопуватися» до суті, не боятися «ставити  незручні питання», бажання навчатися, рости й розвиватися

 

 


Посада: Заступник начальника відділу операційних ризиків

Розташування: м. Дніпро, вул. Барикадна, 1

Завдання:

  • Взаємодія з підрозділами щодо операційного ризику.
  • Ведення бази операційних інцидентів.
  • Розрахунок й оцінка показників операційного ризику.
  • Формування звітів щодо операційного ризику.
  • Розробка внутрішніх нормативних документів і підтримання в актуальному стані нормативних документів в частині операційного ризику

Очікування від кандидата:

  • Освіта вища: економічного чи фінансового профілю (бажано).
  • Досвід роботи в банківській системі від 1 року на посаді начальника відділу / провідного фахівця.
  • Навички проведення економічного аналізу та оцінки ризиків.
  • Відповідальність, уважність, комунікабельність, аналітичні здібності

 

 


Посада: Фахівець відділу супроводження операційної діяльності

Розташування: м. Дніпро, вул. Троїцька, 2

Завдання:

  • Зведення документів для банку

Очікування від кандидата:

  • Базові знання бухгалтерського обліку.
  • Уміння працювати з таблицями в Excel.
  • Досвід роботи в АБС «SCROOGE».
  • Уміння працювати з великим обсягом інформації.
  • Уважність і здатність швидко навчатися

 

 


Посада: Оператор контакт-центру

Розташування: м. Дніпро, вул. Барикадна, 1

Завдання:

  • Надавати консультацію клієнтам банку в телефонному режимі та в месенджерах. 
  • Допомогати клієнтам у вирішенні питань з першого звернення

Очікування від кандидата:

  • Вільне володіння українською та російською мовами.
  • Упевнений користувач ПК.
  • Наявність ПК / ноутбука та гарнітури з мікрофоном.
  • Уміння швидко навчатися та працювати в режимі багатозадачності.
  • Любов до спілкування та бажання допомагати клієнтам у вирішенні питань.
  • Цікавість і відкритість до інновацій.
  • Буде перевагою досвід від 6 міс., але розглянемо кандидатів без досвіду та студентів

 

Ми пропонуємо:

  • Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП з першого робочого дня.
  • Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, медичне страхування.
  • Конкурентний рівень заробітної плати та бонуси.
  • Корпоративне навчання за наш кошт.
  • Підтримка твоїх ідей та ініціатив щодо розвитку, повага до роботи, допомога колег у будь-яких питаннях.
  • Досвід роботи в сучасному європейському банку, корпоративні заходи та участь у соціальних проєктах.
  • Ми забезпечуємо комфортні умови праці й динамічну робочу атмосферу. У нас стабільний мікроклімат та доброзичливий колектив.

Приєднуйся та змінюй світ банківських систем разом із нами!

Відповісти на вакансію

Заповніть контактні дані й додайте резюме
Прикріпити файл резюме
(максимальний розмір до 5 MB)