ConcordBank — це недержавний банк, який змінює класичний підхід до надання банківських послуг. Це зручність у запуску онлайн-платежів, це технологічність на рівні дрібних завдань, це готовність до трансформацій, яких вимагає сучасний користувач.
Та звісно, будь-які технології створюються людьми: їхня вмотивованість робить бізнес стійкішим.
Ми цінуємо в людях амбітність і проактивність. Це і є рушійною силою для вдосконалення роботи і, як результат, впровадження технологій, якими користується світ.
Наша мета — формувати команди, де комфортно пропонувати ідеї й ставити запитання, коли не все зрозуміло. Ми про прозору взаємодію між колегами всіх рівнів та про звичайну людяність.
Нам потрібні найкращі, тому ми створюємо умови для розвитку. І це не просто слова: ти вільний залучатися до виконання тих завдань, які відповідають твоїм талантам і навичкам.
Ми не корпорація, ми родина, де помічають і поважають кожного.
Аби приєднатися до нас, проскануй QR-код для переходу в чат-бот з вакансіями.

Або переходь за цим посиланням.
Відкриті вакансії
Посада: Менеджер з продажів роздрібного бізнесу
Розташування: м. Київ, вулиця Ярославів Вал, 17Б
Завдання:
- Обслуговування фізичних осіб, відкриття поточних, карткових і депозитних рахунків.
- Залучення клієнтів: робота з наявною клієнтською базою, презентація та продаж всіх банківських продуктів для фізичних осіб, а саме: кредитних карток, дебетових карток, депозитів тощо.
- Формування та здача юридичних справ тощо.
Очікування від кандидата:
- Досвід роботи з фізичними особами.
- Стаж роботи в банківській системі (бажано) від 1 року на аналогічній посаді.
- Освіта – вища (бакалавр, магістр, фахівець).
- Досвідчений користувач ПК.
- Знання чинного законодавства України, що регулює відносини в сфері банківської діяльності.
- Відповідальність, уважність.
Посада: Заступник начальника відділу операційних ризиків
Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2
Завдання:
Очікування від кандидата:
- Бажано досвід роботи за напрямами: кредитне адміністрування, ризик-менеджмент від 1 року.
- Бажано досвід супроводження кредитних операцій, розрахунку кредитного ризику за активними операціями.
- Високий рівень обізнаності щодо нормативних актів НБУ з регулювання банківської діяльності, зокрема кредитних операцій
Посада: Головний фахівець МПС
Розташування: м. Дніпро / м. Київ
Завдання:
- Встановлення технічних завдань щодо автоматизації операційних процесів у МПС CordPay.
- Створення та налагодження облікових моделей для різних продуктів МПС CordPay.
- Аналіз впроваджених операційних процесів МПС CordPay, перевірка коректності та надання пропозиції щодо їхньої оптимізації.
- Формування статистичної звітності НБУ, перевірка її коректності, встановлення завдань щодо автоматизації її формування під час впровадження нових продуктів МПС та / або змінах нормативних актів.
- Складання управлінської звітності МПС.
- Розрахунок стратегічних показників МПС / бюджету МПС, аналіз їх виконання.
- Створення внутрішніх нормативних документів у частині розрахунків і бізнес-процесів МПС CordPay
Очікування від кандидата:
- Знання принципів роботи платіжних систем, операційних процесів платіжних систем.
- Знання у сфері бухгалтерського обліку в банках України, принципу клірингових розрахунків, досвід роботи в створенні облікових моделей.
- Знання принципів формування статистичної звітності НБУ.
- Знання законодавчо-нормативної бази стосовно роботи платіжних систем.
- Аналітичний склад розуму, уміння оперувати цифрами, швидке навчання
Посада: Фахівець відділу підтримки користувачів і моніторингу
Розташування: м. Львів, вул. Стрийська, 12
Завдання:
- Підтримка наявних користувачів та облаштовувати нові робочі місця користувачів.
- Встановлення та налаштування ОС (WINDOWS, LINUX).
- Встановлення та налаштування додаткового програмного забезпечення.
- Дрібний ремонт ПК та ноутбуків.
- Консультація користувачів з технічних питань (сапорт).
- Моніторинг працездатності мережі.
- Розгортання технічних систем безпеки та ПЗ.
- Проводити роботи зі встановлення та налаштування ПК, операційних систем, стандартного ПЗ і периферійної техніки.
Додатково: Можливі відрядження
Очікування від кандидата:
- Розуміння принципів роботи ПК і мережевого обладнання.
- Бажано: досвід на аналогічній посаді. Готові розглянути студентів з базовими знаннями.
- Працьовитість, готовність розвиватись і працювати на результат
Посада: Правовий методолог
Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2
Завдання:
- Моніторинг чинного законодавства.
- Моніторинг судової практики.
- Подання зауважень до проєктів законопроєктів.
- Робота з внутрішніми нормативними документами: положеннями, інструкціями на предмет відповідності їх чинному законодавству.
- Надання відповідей на запити НАБУ, НБУ щодо необхідності змін законодавства, його вдосконалення.
- Вивчення правової проблематики, написання статей, консультації
Очікування від кандидата:
- Досвід роботи в банківському або фінансовому секторі.
- Юридична освіта.
- Вміння стисло викладати свої думки.
- Досвід роботи на позиції юриста, методолога, фахівця комплаєнс
Посада: Оператор контакт-центру
Розташування: м. Дніпро, вул. Барикадна, 1
Завдання:
- Надавати консультацію клієнтам банку в телефонному режимі та в месенджерах.
- Допомогати клієнтам у вирішенні питань з першого звернення
Очікування від кандидата:
- Вільне володіння українською та російською мовами.
- Впевнений користувач ПК.
- Наявність ПК / ноутбука та гарнітури з мікрофоном.
- Уміння швидко навчатись і працювати в режимі багатозадачності.
- Любов до спілкування та бажання допомагати клієнтам у вирішенні питань.
- Цікавість і відкритість до інновацій.
- Буде перевагою досвід від 6 міс., але розглянемо кандидатів без досвіду та студентів
Посада: Фахівець з роботи з системами автоматизації банку
Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2
Завдання:
- Супровід систем автоматизації банку — Scrooge, WebBank, C&B, CTS
Очікування від кандидата:
- Досвід роботи з системами Scrooge, WebBank, C&B, CTS. на рівні адміністрування.
- Буде перевагою досвід роботи в банківській сфері від 3 років
Посада: Рекрутер
Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2
Завдання:
- Повний цикл закриття вакансій (від отримання заявки до оформлення кандидата в штат).
- Активний пошук кандидатів рівня топ та middle.
- Пошук і публікація вакансій на job-порталах, LinkedIn, у соціальних мережах, ЗМІ, ВНЗ та інших ефективних ресурсах в Україні.
- Проведення первинних інтерв'ю та співбесід з кандидатами.
- Ведення бази кандидатів та аналітики підбору.
- Участь у впровадженні автоматизованої системи рекрутингу
Очікування від кандидата:
- Вища освіта (бажано – за напрямом «Управління персоналом»).
- Високий рівень комунікації, грамотне мовлення.
- Буде перевагою досвід роботи рекрутером від 3 років
Посада: HR Generalist
Розташування: м. Дніпро, пл. Троїцька, 2
Завдання:
- Участь у впровадженні та розробці комплексних проєктів, спрямованих на реалізацію HR-стратегії.
- Участь у пошуку кандидатів.
- Участь у програмах з оцінювання зовнішніх та внутрішніх кандидатів.
- Участь у координації програм адаптації, мотивації та стимулювання персоналу.
- Участь у координації навчання та розвитку персоналу банку.
- Участь у процесі формування корпоративної культури та HR-бренду компанії.
Очікування від кандидата:
- Вища освіта (бажано – за напрямом «Управління персоналом»).
- Досвід роботи на посаді HR Generalist або HR-менеджер від 3 років.
- Досвід написання посадових інструкцій, політик, процедур, опису бізнес-процесів.
- Досвід розробки та вдосконалення наявних HR-процесів.
- Високий рівень комунікації, грамотне мовлення.
Буде перевагою: досвід роботи в банківській сфері або в IT
Посада: Бізнес-аналітик
Розташування: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 37
Завдання:
- Автоматизація бізнес-процесів банку
Очікування від кандидата:
- Основні знання: JavaScript, HTML5, Node-Red, JSON, Сorezoid, BPMN, SQL.
- Досвід роботи від 2 років з no-code платформами (Node-Red, Corezoid, Camunda та подібними)
Ми пропонуємо:
- Офіційне працевлаштування згідно з КЗпП з першого робочого дня.
- Соціальні гарантії згідно з чинним законодавством, медичне страхування.
- Конкурентний рівень заробітної плати та бонуси.
- Корпоративне навчання за наш кошт.
- Підтримка твоїх ідей та ініціатив щодо розвитку, повага до роботи, допомога колег у будь-яких питаннях.
- Досвід роботи в сучасному європейському банку, корпоративні заходи та участь у соціальних проєктах.
- Ми забезпечуємо комфортні умови праці й динамічну робочу атмосферу. У нас стабільний мікроклімат та доброзичливий колектив.
Приєднуйся та змінюй світ банківських систем разом із нами!