Головний фахівець з бізнес-процесів
|
Департамент стратегічного розвитку
|
- Аналіз бізнес-вимог.
- Розробка нових бізнес-процесів та участь у їх документуванні, оптимізація наявних у банку процесів.
- Розробка технічних завдань щодо автоматизації наявних бізнес-процесів.
- Розробка методичних матеріалів та методологічний супровід опису бізнес-процесів банку
|
- Освіта – вища (бажано економічного чи математичного профілю).
- Досвід роботи на посаді бізнес-аналітика, фахівця з бізнес-процесів.
- Досвід роботи з документацією — архітектура проєкту, написання ТЗ, розуміння бізнес-процесів, написання інструкцій.
- Знання нотацій BPMN, EPC, VAD.
- Знання техніки моделювання бізнес-процесів, принципів інтеграції та обміну даними між інформаційними системами.
- Навички проведення презентацій
|
Спеціаліст з обслуговування юридичних осіб
|
Відділення № 3
|
- Здійснення первинного фінансового моніторингу.
- Комплексне, якісне та повноцінне обслуговування клієнтів юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
- Надання інформації про продукти та послуги банку нинішнім та потенційним клієнтам
|
- Освіта – вища (бажано економічного чи фінансового профілю).
- Досвід роботи в банку – від 3 років, досвід роботи з юридичними особами, фізичними особами-підприємцями, нерезидентами.
- Знання законодавства щодо банківської справи, нормативної бази НБУ.
- Гарні комунікативні навички.
- Відповідальність, уважність і ретельність у роботі.
- Уміння працювати в команді
|
Фахівець відділу моніторингу карткових операцій
|
Департамент платіжних карток
|
- Моніторинг карткових операцій: виявлення, попередження шахрайських операцій.
- Перевірка торговців (МПС, Мін’юст тощо).
- Змінний графік 2/2
|
- Освіта – вища.
- Досвід роботи на аналогічній посаді: моніторинг карткових операцій, перевірка торгового та інтернет-еквайрингу.
- Досвід роботи в підрозділах функціонально пов'язаних з фрод-моніторингом, процесингом, транзакційним бізнесом або в технологічному підрозділі комерційного банку за напрямом розвитку/супроводження/підтримки карткових систем, продуктів та сервісів.
- Здатність за станом здоров’я працювати в нічний час.
- Знання банківського законодавства та розуміння внутрішніх банківських процесів
|
Менеджер з розробки продуктів бізнесу електронної комерції (продуктолог)
|
Управління електронної комерції
|
- Розробка продуктів/проєктів Бізнесу електронної комерції (БЕК).
- Супроводження наявних продуктів та проєктів (БЕК).
- Супроводження та погодження проєктів (БЕК).
- Формування бізнес-вимог (технічних завдань) для напряму ІТ та інших підрозділів банку.
- Взаємодія з підрозділами банку під час розробки та впровадження проєктів.
- Робота з документацією бізнесу (підготовка, актуалізація).
- Аналіз ринку електронної комерції.
- Визначення трендів розвитку електронної комерції
|
- Освіта – вища (бажано економічного чи фінансового профілю).
- Досвід роботи в банківській системі –від 1 року за напрямом діяльності електронна комерція, кредитування корпоративних клієнтів.
- Розуміння бізнес-процесів.
- Навички ведення переговорів.
- Знання ринку електронної комерції (бажано).
- Знання нормативних актів НБУ, норм чинного законодавства.
- Уміння працювати в команді.
- Англійська мова – Intermediate
|
Фахівець контакт-центру
(Дніпро, вул. Староозацька, 37)
|
Відділ клієнтської підтримки
|
- Спілкування з клієнтами – юридичними особами в месенджерах і телефоном.
- Якісна консультація клієнта.
- Вирішення питання клієнта з першого звернення
|
- Від 20 років;
- Досвід роботи в call-center – від 1 року.
- Вільне володіння українською та російською мовами
|
Головний фахівець (супервізор)
(Дніпро, вул. Староозацька, 37)
|
Відділ клієнтської підтримки
|
- Керування командою фахівців кол-центру, контроль роботи операторів.
- Контроль дотримання якісних показників обслуговування.
- Допомога в навчанні операторів
|
- Досвід роботи супервізором в call-center – від 1 року.
- Уміння керувати командою.
- Уміння швидко навчатись
|
Фахівець відділу підтримки користувачів та моніторингу
(Дніпро, пл. Троїцька, 2)
|
Департамент інформаційних технологій
|
- Встановлення, налаштування, адміністрування ОС Windows 7, 8, 10, офісних пакетів.
- Встановлення нових робочих місць.
- Підтримка корпоративної пошти.
- Налаштування принтерів/сканерів, заміна картриджів
|
- Досвід роботи на аналогічній посаді – від 2 років.
- Розуміння принципів роботи стека протоколів TCP/IP й основних мережевих сервісів DNS, DHCP, VLAN, VPN.
- Розуміння протоколів HTTP, FTP, POP3, IMAP, SMTP.
|
Проєктний менеджер
(Дніпро, вул. Старокозацька, 37)
|
Управління проєктами
|
- Впровадження та розвиток проєкту «Електронна система контролю».
- Складання плану проєкту відповідно до пріоритетів та контроль його виконання.
- Призначення доопрацювань розробнику системи.
- Реалізація БУР.
- Підтримка користувачів системи.
- Збір зворотного зв’язку.
- Аналітичний аналіз.
- Ведення документації, координація роботи підрозділів
|
- Досвід роботи на аналогічній посаді – від 2 років.
- Знання принципів Agile.
- Системне мислення, вміння знаходити спільну мову як з колегами та партнерами, так і з замовником.
- Уміння грамотно відстоювати свою точку зору, гнучкість, ініціативність, наполегливість і відповідальність.
- Уміння працювати в режимі багатозадачності.
- Технічний бекграунд (буде плюсом)
|
Юрист (e-commers)
(Дніпро, вул. Старокозацька, 37)
|
Юридичний департамент
|
- Комплексна правова підтримка бізнесу в E-Commerce.
- Договірно-правова робота (спеціалізація – IT-право, авторське право та суміжні права).
- Повна юридична підтримка digital-напрямку діяльності банку, супровід договорів/правочинів від розробки до продажів IT-продуктів.
- Супроводження питань щодо інтернет-бізнесу.
- Забезпечення правової аналітики (підготовка аналітичних довідок, юридичних висновків) щодо ІТ-права, законодавства про авторське та суміжні права тощо
|
- Вища юридична освіта.
- Досвід роботи юридичного супроводу комерційної діяльності компанії – від 2 років.
- Обов’язково досвід роботи у сфері digital (IT, електронні комунікації).
- Знання MS Office, Outlook.
- Відповідальність, висока працездатність, пунктуальність, аналітичні здібності
|
Фахівець з підтримки ORACLE DBA
|
|
- Адміністрування БД Oracle.
- Резервне копіювання та відтворення БД.
- Побудова та обслуговування системи snandby (dataguard).
- Моніторинг працездатності та performance tuning.
- Взаємодія з розробниками ПЗ
- Створення звітності про вирішення інцидентів у роботі ПЗ у частині БД Oracle
|
- Освіта вища технічна.
- Досвід роботи на посаді системний адміністратор, DBA – від 1 року.
- Досвід інсталяції та експлуатації БД Oracle в операційній системі Oracle Linux.
- Англійська мова на рівні роботи з документацією БД Oracle та письмове спілкування
|
Ризик-менеджер (Дніпро, Київ)
|
Департамент ризик-менеджменту
|
- Підготовка внутрішніх нормативних документів з управління ризиками МПС.
- Розробка інструментів/методики/моделей оцінювання ризиків МПС.
- Запровадження процедури оцінювання ризиків МПС: ідентифікація, аналіз, моніторинг та звітування.
- Взаємодія з розробниками в процесі налаштування програмного забезпечення для оцінки та моніторингу ризиків МПС
|
- Досвід роботи в підрозділах платіжного бізнесу банку або процесингових установах.
- Досвід з оцінки ризиків платіжних систем (бажано).
- Знання нормативно-правових актів НБУ щодо управління ризиками.
- Аналітичний склад характеру.
- Досвід роботи в команді, комунікабельність
|