Укр
  • БІЗНЕСУ
  • ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
  • ПРО БАНК
  • ВІДДІЛЕННЯ та БАНКОМАТИ
  • ПАРТНЕРАМ
  • Private Banking
  • Цифрові проєкти

ConcordBank став партнером кампанії із захисту прав споживачів кредитних послуг «Знай свої права: кредити», яку проводить Нацбанк

26 липня стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права: кредити», яку проводить Національний банк України. 

Вона стане продовженням першої подібної кампанії, яку Національний банк проводив у 2021 році, і триватиме в липні−жовтні 2022 року в усіх регіонах України.

Ключові завдання та мета кампанії – захист прав позичальників і поліпшення знань споживачів про кредитні послуги.

Важливим напрямом кампанії стане роз’яснення населенню таких питань: на що звертати увагу під час оформлення кредиту, що таке кредитні канікули та реструктуризація, які їхні умови та порядок оформлення. Також Національний банк разом із партнерами розповість, як перевірити кредитну історію та що робити в разі порушення кредитором чи  колектором вимог до етичної поведінки під час взаємодії зі споживачем.

Поліпшення знань і навичок у сфері кредитних послуг допоможе українцям краще зрозуміти свої права як позичальників та ухвалювати зважені фінансові рішення. 

«Ми впевнені, що поінформовані споживачі кредитних послуг – більш захищені від фінансових ризиків. Вони краще знаються на фінансових послугах, ухвалюють усвідомлені фінансові рішення та можуть виваженіше розпоряджатися грошима. Як наслідок, їхнє матеріальне становище буде покращуватися, а це сприятиме зростанню добробуту нашої країни. Саме тому для Національного банку є важливим питання обізнаності споживачів в умовах надання кредитних послуг», – прокоментував заступник голови Національного банку України Ярослав Матузка. 

Він додав, що під час війни кредитування має свої особливості. З одного боку, знизився апетит банків до ризику, з іншого – зменшився кредитний попит населення. Для відновлення роздрібного кредитування, яке сприяє підвищенню споживання, а відповідно й розвитку економіки, потрібно, щоб споживачі кредитних послуг чітко усвідомлювали свої права та зобов'язання перед фінансовою установою та були здатні обслуговувати кредити навіть у разі непередбачуваних ситуацій.

«Звернення споживачів до регулятора щодо правовідносин за кредитними договорами, а також щодо неетичної поведінки осіб під час стягнення простроченої заборгованості становлять левову частину скарг на банки та небанківські фінансові установи. Споживче кредитування за своєю суттю несе в собі підвищені ризики саме для споживача, який часто не усвідомлює повної вартості кредиту та своєї відповідальності за договором. Саме тому ми приділяємо особливу увагу цьому напряму. Прийняття та удосконалення наявних нормативно-правових актів, спрямованих на захист прав споживачів, а також пильний нагляд за діяльністю учасників ринку кредитування дають змогу попередити порушення та нормалізувати процеси, але попереду все ще багато роботи», – зазначила начальниця Управління захисту прав споживачів фінансових послуг НБУ Ольга Лобайчук. 

За її словами, споживачі завжди повинні відповідально ухвалювати рішення щодо укладення договору кредитування, а кредитори прозоро та якісно доносити інформацію про повну вартість та умови послуги.

ConcordBank підтримує наступний етап кампанії Національного банку «Знай свої права: кредити», маючи на меті долучитися до спільного комунікаційного стріму банківського співтовариства та збільшити число фінансово обізнаних клієнтів банків. Сьогодні є особливо важливим поінформувати клієнтів про інструменти та способи керування власними коштами, які дають змогу забезпечити добробут і стабільний фінансовий стан.

«ConcordBank завжди відповідально ставиться до своїх позичальників, своєчасно та в повному обсязі інформує про всі умови за кредитами та надає поради щодо їх обслуговування. Утім, на жаль, не всі клієнти через різні життєві обставини є уважними до умов договорів і своїх зобов'язань перед банками, не всі знають про такі інструменти керування коштами, як кредитні канікули або реструктуризація. Тому потрібна додаткова комунікація та, зокрема, зручні технологічні рішення, які спрощують взаємодію із банком, – говорить голова правління ConcordBank Юрій Задоя. Скажімо, нещодавно ми в нашому NEOBANK для всіх запровадили зручний та дієвий інструмент керування заборгованістю перед банком — реструктуризацію. Клієнт може за кілька кліків перевести свою заборгованість на зручний графік і строки на свій вибір. При цьому можливість користування встановленим кредитним лімітом залишається. Нашому банку, як і всім банкам, дуже важливо в такий спосіб підтримати наших клієнтів саме зараз, що надасть їм можливість впоратися зі складними обставинами».

У межах кампанії Національний банк запускає спеціальну вебсторінку (лендинг) «Знай свої права: кредити» з детальною інформацією про кредитні послуги.

Кампанія відбувається за підтримки міжнародних партнерів – Міжнародної фінансової корпорації (IFC) у партнерстві з Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) і Фондом ефективного врядування Уряду Великої Британії в Україні, а також проєкту технічної допомоги Європейського Союзу «Посилення регулювання та нагляду за небанківським фінансовим ринком» (EU-FINREG).

Довідково

Генеральні партнери:

Міністерство оборони України, Міністерство юстиції України, Система безоплатної правової допомоги, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб, Незалежна асоціація банків України.

Інформаційні партнери:

ПриватБанк, Ощадбанк, Укрексімбанк, Райффайзен Банк, Укргазбанк, Альфа-Банк, ПУМБ, UKRSIBBANK, ОТП Банк, Credit Agricole, Universal Bank, ТАСКОМБАНК, Банк Кредит Дніпро, Акордбанк, Банк Альянс, МТБ Банк, Ідея Банк, ПРАВЕКС БАНК, Комерційний Індустріальний Банк, Банк Січ, Банк Львів, Банк «Глобус», Індустріалбанк, ConcordBank, Банк «Кліринговий Дім», Банк інвестицій та заощаджень, РАДАБАНК, IBOX Bank, КРИСТАЛБАНК, Forward Bank, Банк Грант, УкрБудІнвестБанк, Мотор-Банк, Агропросперіс Банк, Перший Інвестиційний Банк, «АСВІО БАНК», Банк «Український капітал», МетаБанк, Комінвестбанк, Полікомбанк, Європейський Промисловий Банк, Банк «Траст-Капітал», БТА Банк, Всеукраїнська асоціація фінансових компаній, Українське бюро кредитних історій.

Поділитися в соціальних мережах