Укр
  • БІЗНЕСУ
  • ПРИВАТНИМ ОСОБАМ
  • ПРО БАНК
  • ВІДДІЛЕННЯ та БАНКОМАТИ
  • ПАРТНЕРАМ
  • Private Banking
  • Цифрові проєкти

Як топи українських online-бізнесів збільшують потік клієнтів через процесинг Прокард?

Лідер онлайн-геймінга компанія LeoGaming, сервіс онлайн-платежів iPay та інтернет-магазин кави Grusha поділилися, що перехід на новий процесинг допоміг впоратися із величезним клієнтським навантаженням.


- Коли через твій інтернет-магазин або онлайн-сервіс щодня проходять десятки тисяч платежів - від банальної комуналки до покупки кави або броні у грі, без швидких і безперебійних оплат подальший розвиток бізнесу неможливий. - Каже співзасновник Grusha Андрій Васильєв.
Про те, як процесинговий центр «Прокард» за рахунок своїх розробок вирішив ці питання, підвищив швидкість проведення платежів, знизив показник відмов, і відповідно, в рази збільшив кількість задоволених клієнтів, в ролику:



До слова, підключення до системи e-commerce займає всього 1 день відразу після підписання договору і інтегреціі сайту.

Поділитися в соціальних мережах