Преміальна картка Infinite від ConcordBank отримала срібло в номінації «Найкраща преміальна картка» у всеукраїнській щорічній премії FinAwards 2023
Infinite, Infinite (діятимуть з 04.08.2023)
Істотні характеристики споживчого кредиту Infinite
Попередження:
1. Попередження про можливі наслідки для Клієнта в разі користування послугою споживчого кредиту:
- при отриманні кредиту у Позичальника виникають витрати у вигляді процентів, комісій та інших сплат за послуги Банку згідно з умовами кредитного договору;
- у разі несвоєчасного погашення кредитної заборгованості або інших порушень умов договору до Позичальника можуть бути застосовані штрафні санкції згідно з умовами кредитного договору;
- у разі неналежного виконання Позичальником своїх зобов'язань за кредитним договором Банк має право звернутись до відповідних державних органів з метою задоволення своїх вимог, в тому числі і в примусовому порядку;
- у разі неналежного виконання Позичальником своїх зобов'язань за кредитним договором Банк має право звернутись до колекторських компаній, що діють в інтересах Банку;
- Клієнт має право відмовитись від укладеного Договору без пояснення причин протягом 14 календарних днів з дня укладення Договору, про що Клієнт повідомляє Банк у письмовій формі. При цьому, Клієнт протягом 7 календарних днів з дати подання вищезазначеного повідомлення зобов`язаний повернути Банку грошові кошти, одержані згідно з Договором та сплатити проценти за період з дня одержання коштів до дня їх повернення за ставкою, встановленою Договором згідно Додатку №4 до Публічного договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб АТ «АКБ «КОНКОРД»;
- Клієнт має право достроково розірвати чи припинити договір шляхом дострокового повного погашення кредитної заборгованості. Будь-які неустойки у випадку дострокового (повного чи часткового) повернення кредиту не нараховуються та не сплачуються;
- інформація про Позичальника надається до Бюро кредитних історій, Кредитного реєстру.
2. Банку забороняється вимагати від Клієнта придбання будь-яких товарів чи послуг від Банку або спорідненої чи пов'язаної з ним особи як обов'язкову умову надання цих послуг (крім надання пакета банківських послуг).
3. Клієнт може відмовитись від отримання рекламних матеріалів Банку звернувшись до call-центру Банку за номерами телефонів: +38 (050) 734 50 05, +38 (068) 734 50 05, +38 (056) 734 50 05, або залишивши відповідну заявку на сайті Банку.
4. Банк не має права вносити зміни до укладених з Клієнтами договорів в односторонньому порядку, якщо інше не встановлено договором або законом.
або одразу лише 8 000 гривень за весь рік.
1 Якщо сума транзакцій, які фактично списано з рахунку клієнта (операцій на купівлі в торговельній мережі або в мережі Інтернет) за календарний місяць, що передує місяцю, у якому списується щомісячна комісія за обслуговування пакета, понад 70 000 грн – плата не нараховується.
Сума транзакцій за рахунками, відкритими в іноземній валюті, розраховується в гривневому еквіваленті за курсом НБУ на дату проведення операції. Комісія розраховується та списується з кожного наступного місяця після місяця, у якому було оформлено картку.