Eng
  • FOR BUSINESS
  • FOR PRIVATE CLIENTS
  • ABOUT BANK
  • BRANCHES and ATMS
  • FOR PARTNERS
  • Private Banking
  • Digital projects

Можливі тимчасові технічні незручності

Шановні клієнти, наш Банк переходить на новий програмний комплекс з підтримки карткового бек-офісу, який тепер ще більше розширить наші можливості для роботи карток і рахунків 24/7 в режимі онлайн і допоможе стати ще кращими для Вас!

У зв'язку з цим, можливі деякі тимчасові технічні незручності, а саме :

- у поповненні платіжних карток Банку через термінали iBox (очікуваний строк поновлення – до 12.07.2018);

- у поповненні платіжних карток Банку через термінали ПриватБанк та ПЗ Приват 24 (очікуваний строк поновлення – до 12.07.2018);

Просимо вибачення!

Служба клієнтської підтримки: (050), (068), (056) 734 50 05

Share on social networks