Eng
  • FOR BUSINESS
  • FOR PRIVATE CLIENTS
  • ABOUT BANK
  • BRANCHES and ATMS
  • FOR PARTNERS
  • Private Banking
  • Digital projects

Про привілеї картки MС Platinum розповідає QA інженер компанії по розробці інтернет-банкінгу

- Якось до мене прилетіла сестра, але в аеропорті у неї розрядився мобільний і вона не знала, як мене шукати! Тоді я набрала консьєрж-сервіс Конкорд банку і за хвилину по головній рації аеропорту сестрі повідомили, де я на неї чекаю. - Розповідає про привілеї картки MС Platinum QA інженер компанії по розробці інтернет-банкінгу "ДБО — SOFT" Олександра Ломова.
- А якось в рамках нашої благодійної акції потрібно було забрати 50 дітей з цирку і відвезти до їх дитячого будинку. Консьерж-сервіс владнав усе за хвилини! – Продовжує Олександра. – А одного разу я
попросила надіслати евакуатор для фури, яку занесло на трасі, але я не знала точної адреси свого місця перебування. За допомогою GPS-навігації консьерж-сервіс Конкорд банку відшукав нас і врятував водія.
Хочеш і у свій гаманець таку чарівну паличку на усі випадки? Замовляй тут

Share on social networks